مایکروسافت فیلم کوتاه کمدی می‌سازد

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد مجموعه‌ای فیلم کوتاه کمدی از سازندگان فیلم‌های ترسناک را برای کاربران «ایکس‌باکس 360» عرضه کند .


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" ، این فیلم‌ها از پاییز امسال به شکل رایگان در سایت «ایکس‌باکس لایو» عرضه می‌شوند .
ایده ساخت این فیلم‌ها را جیمز گان (لغزش و سحرگاه مردگان) و پیتر سافران (فیلم ترسناک و اسپارتان‌ها را ملاقات کن) مطرح کردند و مایکروسافت با همکاری گروه دیجیتال سافران فیلم‌های کوتاه را تولید خواهد کرد .
از جمله فیلمسازانی که بر روی این فیلم‌های کوتاه کار می‌کنند، می‌توان به جیمز ون سازنده اره، دیوید اسلید کارگردان 30 روز تاریک، مارکوس نیسپل سازنده قتل با اره برقی در تگزاس و جمعه سیزدهم و لاکی مک‌کی کارگردان جنگل اشاره کرد.
در«پایگاه خبری فیلم کوتاه» آمده سافاران درباره این پروژه گفت: از این که این فیلم‌ها را برای ایکس‌باکس با این فیلمسازان مستعد و مدرن کار می‌کنیم، بسیار هیجان‌زده‌ایم. انتظار داریم فیلم‌های کوتاه بسیار خلاقانه، ترسناک و خنده‌دار از این اساتید سینمای وحشت ببینیم که این استادان ینمای وحشت دیدگاه کمدی خود را در آنها ارائه می‌کنند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد