انتشار جزئیات فیلمنامه جدید تارانتینو

جزئیات آخرین فیلمنامه «کوئنتین تارانتینو» با نام «لعنتی‌های مفتضح» منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری فارس، سایت خبری هافینگتون پست، ضمن انتشار عکس‌هایی از برخی از صفحات فیلمنامه آخرین پروژه «کوئنتین تارانتینو»، برخی از جزئیات این فیلمنامه را منتشر کرد.
هافینگتون پست نوشت: روی جلد این نسخه از فیلمنامه «تارانتینو» با دستخط خود تارانتینو عنوان فیلم «INGLOURIOUS BASTERDS» (لعنتی‌های مفتضح) به اشتباه نوشته شده، البته این غلط‌های املایی به کرات در دیگر صفحات فیلمنامه نیز به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد همه آنها ناشی از عجله «تارانتینو» برای رساندن این فیلم به دوره بعدی از رقابت‌های کن باشد.
در ادامه این گزارش آمده است: این فیلمنامه شامل 65 صفحه است که داستان آن درباره یک جوخه از سربازان آمریکایی به سرپرستی ستوان «آلدو رین» است که تارانتینو امید دارد که نقش آن را «برد پیت» بازی کند، داستان فیلم در سال 1944 و در زمان اشغال فرانسه به دست حزب نازی به وقوع می‌پیوندد، در این فیلم قرار است، رهبران و فرماند‌هان ارشد آلمانی از جمله هیتلر نیز به تصویر کشیده شوند.
به گزارش هافینگتون پست، فیلمنامه «لعنتی‌های مفتضح» شامل پنج فصل زیر است:
فصل اول: یکی بود یکی نبود ... فرانسه اشغال شده به‌دست نازی‌ها
فصل دوم: لعنتی‌های مفتضح
فصل سوم: شب آلمانی در پاریس
فصل چهارم: عملیات کینو
فصل پنجم: انتقام صورت بزرگ
بنا براین گزارش، فصل اول در سال 1941 به وقوع می‌پیوندد و شامل معرفی یک نوجوان فرانسوی یهودی به نام «شوسانا» و یک افسر نازی به نام «لندا» مشهور به «شکارچی یهود» است.
فصل دوم شامل معرفی جوخه سربازان آمریکایی معروف به «Bastards» و تاکتیک‌های نظامی آنهاست: آنها در یک چشم به هم‌ زدن نیروهای نازی را می‌کشند و پوست سر آنها را می‌کنند و در این میان تنها یک نازی را در حالی که یک صلیب شکسته روی پیشانیش حک کرده‌اند، آزاد می‌کنند.
فصل سوم که داستان آن در سال 1944 به وقوع می‌پیوندد، ‌بار دیگر به معرفی «شوسانا» که هم‌اکنون در پاریس زندگی می‌کند، می‌پردازد.
فصل چهارم، به توصیف یکی از صحنه‌های عملیاتی جوخه سربازان آمریکایی اختصاص دارد و در فصل پنجم نیز تارانتینو به سرعت تمامی اتفاقات فیلمنامه را جمع‌بندی می‌نماید.
به گزارش فارس، «لعنتی‌های مفتضح» پنجمین پروژه سینمایی تارانتینو است که هنوز بازیگران آن انتخاب نشده‌اند ولی نام «براد پیت» به عنوان یکی از بازیگران احتمالی آن مطرح است، این فیلم قرار است از ماه اکتبر به کارگردانی «تارانتینو» جلوی دوربین برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد